Preferenciou pri tvorbe loga a identity pre jogové štúdio Jupiti bol minimalizmis. Vyhnúť sa toľkokrát videným symbolom lotosového kvetu, stromu, meditujúcej siluety, či budhu. Ostal len čistý logotyp, ktorého písmená si nachádzajú vlastné jogové pozície. Vždy je však dobré mať aj symbol a túto úlohu na seba zobralo písmeno „J“, ktoré je v ňom mierne pretiahnuté a doplnené o bodku, čo mu dodáva väčší charakter. Zaujímavo sa s ním dá pracovať aj v spojení s fotografiami.
Farebná schéma ostáva pri čiernej, bielej a zemitých farbách, ktoré je možné vidieť aj v reálnych priestoroch štúdia. Tie nakoniec s minimalizmom nemajú veľa spoločného a dali by sa skôr označiť ako skríženie boho a industriálneho štýlu. Logo však vďaka svojej jednoduchosti dokáže bez problémov fungovať aj tu.