Chalani z Vionixu si otvorili leteckú školu. Lietanie majú totiž v krvi. Nielen, že sú skúsení piloti, uletení sú aj keď opustia kokpit lietadla. Dokážu vzbudzovať rozdielne emócie na základe toho, kde sa nachádzajú. Absolútni profesionáli vo vzduchu, ktorí si s prehľadom poradia s ľahkým športovým lietadlom, privátnym jetom či Boeingom 737. S nohami na zemi sa do popredia derie ich rebelská, nespútaná stránka.
Tento kontrast sa stal inšpiráciou aj pri tvorbe vizuálnej identity. Vzniklo jednoduché typografické logo, ktoré si požičalo krivky z profilu krídla. Pri hľadaní farebných kombinácií, ktoré by sa jasne odlišovali od konkurencie, ma upútala pekelná čierno-červená kombinácia. Tá mi následne vnukla nápad na slogan „fly as hell“, ktorý nielenže k Vionix pilotom skvele sedel, ale pomohol odpáliť kreatívny proces na novú úroveň. Všetko šlo zrazu ako po masle. Vzniklo manifesto, množstvo školiacich materiálov, polep lietadla, parádne fotografie a celé sa to spojilo na webstránke vionix.sk.